فروشگاه پرشین پت لند

قوانین و مقررات

قوانین عمومی

استفاده از خدمات ما، به اين معنی است که با اين شرايط موافقت کرده‌ايد. لطفا برای آشنايی با شرايط استفاده از خدمات ما اين قوانين را مطالعه کرده و چنانچه سؤالی برايتان پيش آمد خوشحال می شويم با ما تماس بگيريد.

قوانين عمومی

همه مطالب اين سايت مانند متن، گرافيک، آرم، آيکون دکمه، تصاوير، ويدئوهای تصويری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و تمامی محتوای توليد شده جزئی از اموال ما محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار اين سايت است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پيگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد. کاربران به هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات، يا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج مجاز نيستند و کليه اين حقوق به صراحت برای اين سايت محفوظ است.

حساب کاربری

در صورت استفاده از هر يک از امکانات اين سايت ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئوليت فعاليت‌‏هايی که تحت حساب کاربری و يا رمز ورود انجام می‏‌پذيرد به عهده کاربران است.

نحوه ارتباط با ما

تنها مرجع رسمی مورد تاييد ما برای ارتباط با شما، شماره همراه 09380070011 و یا آدرس ایمیل persianpetland@gmail.com می باشد و ما با هيچ روش ديگری با شما تماس نمی ‏گيريم. همچنين کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از طریق تماس و یا ارسال پیام به شماره 09380070011  اقدام نمایند.

اطلاعات کاربری

کاربران بايد هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور کامل تکميل کنند. بديهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش کاربر قابل پيگيری و تحويل نخواهد بود. بنابراين درج آدرس، ايميل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تاييد بودن صحت آنها است.

قوانین ارسال سفارش

مکان تحویل سفارشات

تحويل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذير نيست و لازم است آدرس تحويل، دقيق و قابل استناد باشد.

ساعات ارسال برای اصفهان

برای سفارش های شهر اصفهاندر صورت ثبت سفارش (در روزهای کاری)  قبل از ساعت ۸ صبح همان روز و در صورت ثبت سفارش بعد از ساعت ۸ صبح روز بعد ارسال می شود. سفارشاتی که در روزهای تعطیل ثبت شوند اولین روز کاری بعدی ارسال خواهد شد. ارسال روزانه اصفهان از ساعت ۱۰ تا ۲۰ انجام می شود.

ارسال به ساير شهرهای ايران

برای ساير شهرهای ايران در صورت ثبت سفارش در روزهای كاری با توجه به مقصد مورد نظر بين ۳ تا ۱۰ روز کاری از زمان تحویل به پست سفارش به دست شما خواهد رسيد. ارسال سفارشات به سایر شهرهای ایران از طریق سرویس پست و یا سایر شرکت های حمل و نقل طرف قرارداد صورت می پذیرد و پرشین پت لند بر روی فرآیند حمل و نقل نظارتی ندارد بنابراین جهت رهگیری وضعیت سفارش خود می توانید به سایت های اینترنتی سرویس مربوطه مراجعه فرمایید. لازم به ذکر است برای تاخير ارسال اداره پست و ساير شرکت های حمل و نقل پرشین پت لند مسوليتی نخواهد داشت، ما مسؤل تحويل به موقع سفارش شما به کالا رسان ها هستيم.

هزینه ارسال

ارسال در محدوده شهری اصفهان توسط سرویس اسنپ باکس و یا اسنپ انجام گردیده و هزینه ارسال به عهده ی مشتری است و در مورد قيمت پيک کالا رسان پرشین پت لند هيچ گونه مسوليتی نخواهد داشت و شما مستقيم به شرکت پيک کالا رسان از جمله اسنپ باکس یا اسنپ، مبلغ ارسال را پرداخت می کنيد.

هزینه ارسال پستی

هزینه ارسال بر اساس تعرفه شرکت پست و یا سایر شرکت های حمل و نقل طرف قرارداد محاسبه می گردد.هزینه ارسال پستی با توجه به شهر مقصد و بعد مسافتی، وزن و حجم سفارش شما به صورت اتوماتیک و توسط سیستم پُستی محاسبه و در صفحه تسویه حساب نمایش داده میشود که با وارد کردن آدرس دقیق و کد پستی سیستم محاسبه را انجام خواهد داد.

پیگیری سفارش ها

شما می توانيد برای پيگيری سفارش خود، كد رهگيری سفارش را در این لینک وارد نمایید. ارسال سفارشات به سایر شهرهای ایران از طریق سرویس پست و یا سایر شرکت های حمل و نقل طرف قرارداد صورت می پذیرد و پرشین پت لند بر روی فرآیند حمل و نقل نظارتی ندارد بنابراین جهت رهگیری وضعیت سفارش خود می توانید به سایت های اینترنتی سرویس مربوطه مراجعه فرمایید.

سایر قوانین

ساعات و روزهای کاری

روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطيلات عمومی در ايران است و کليه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولين روز پس از تعطيلات پردازش می ‏شوند و به مشتريان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌ ‏گذاری می ‏دهيم.

مرجوعی کالاها

تلاش ما این است که کالای خریداری شده در وضعیتی مطلوب به دست شما برسد اما ممکن است پس از خرید به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندان کالا بگیرید ، بنابراین در صورتی که کالا باز نشده باشد تا ۷ روز از زمان سفارش جهت بازگرداندن سفارش می توانید اقدام نمایید. در صورتی که بسته بندی غذا باز شده باشد، به هیچ عنوان قابل مرجوع کردن نیست. هزینه باز پس فرستادن محصول به عهده مشتری است. مشتری موظف است در لحظه تحویل گرفتن کالا، از سلامت بسته بندی اطمینان حاصل نماید. در صورتی که بسته بندی کالا دارای مشکل بود، از پذیرش کالا خودداری کنید، بدیهی است که تحویل گرفتن کالا به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود و پس از تحویل کالا، هیچ مسئولیتی برعهده پرشین پت لند نخواهد بود. در صورت تاييد معيوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامين يا توليدکننده، ما صرفا هزينه کالا يا سرويس را مطابق فاکتور (حداکثر تا ۷ روز از تاريخ فاکتور) به مشتری برمی گردانيم. در صورتی که مشتری خواهان ارسال مجدد محصول مرجوعی يا معيوب باشد هزينه ارسال و بسته بندی مجدد بايد پرداخت شود. ما نسبت به عوارض جسمی و بيماری های ناشی از استفاده محصولات (از قبيل حساسيت‌ها، جراحات و …) مسئوليت و پاسخگويی نداشته و قبل استفاده مشتری موظف به تست اوليه می باشد. با انصراف مشتری قبل از تحويل سفارش، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری یا کیف پول واريز خواهد شد.

در صورتی که کالای برگشتی شرايط اوليه خود نداشته باشد، امکان سرويس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرايط تعويض محسوب می شود.

سبد خرید رها شده

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خريد به معنی رزرو کالا نيست و هيچ گونه حقی را برای مشتريان ايجاد نمی کند. همچنين تا پيش از ثبت نهايی، هرگونه تغيير از جمله تغيير در موجودی کالا يا قيمت، روی کالای افزوده شده به سبد خريد اعمال خواهد شد و بديهی است که ما هيچ‌گونه مسووليتی نسبت به کالاهايی که در سبد خريد رها شده است، نداريم.

اطلاعات مربوط به محصولات

اطلاعات هر محصول ،صرفاً برای اطلاع‌ رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خريدار بايد قبل از استفاده از محصولات نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. ما نهايت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرويس‌‏های خود می‏‌کنيم و به منظور توليد محتوا از منابع و مراجع اصيل و نيز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می شود. لازم به ذکر است ما تضمين نمی‏‌کنيم که توصيفات محصول و يا ديگر مطالب مندرج در سايت عاری از خطا باشد.

نظرات کاربران در مورد محصولات

همچنين، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در قسمت محصولات درج کرده‌اند، تجربه يا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و ما هيچ گونه مسئوليتی ايجاد نمی کند. همچنين ما مسئوليتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا نداریم و مسئوليت آن با شرکت توليدکننده کالاست. درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات و ايجاد خسارت نسبت به خود يا محصول، تمامی مسئوليت ‌های آن بر عهده مشتری است و ما در اين خصوص هيچ گونه تعهدی نخواهيم داشت.

سایر موارد

ما هيچ گونه مسووليتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سايت و يا لينک‏‌های مرده نمی ‏پذيريم سرويس‌‏های ما آن‏ گونه که هست ارائه می‏‌شود و تحت هيچ شرايطی مسوليت تاخير يا عدم کارکرد سرويس ها را که می تواند ناشى از عوامل طبيعى، نيروى انسانی، مشکلات اينترنتى، خرابی تجهيزات کامپيوترى، مخابراتى و غيره باشد بر عهده نداریم. تمامی شرايط و قوانين مندرج، در شرايط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهريه، ما هيچ گونه مسئوليتی نداريم. ما مجاز هستيم هرگونه پيام، آگهی و يا عکسی که توسط کاربران و فروشندگان ارسال می شود را هر زمان و به هر شکلی که بخواهد حذف نماييم. سن لازم برای ايجاد حساب کاربری و استفاده از کالا و خدمات ما بالای ۱۸ سال است. اگر زير ۱۸ سال داريد، لطفا از والدين يا قيم قانونی خود بخواهيد حساب کاربری ايجاد کنند و بر فعاليت شما نظارت داشته باشند.

نحوه قیمت گذاری

سياست قيمت‌‏ گذاری در خدمات و محصولات ما مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.

پرداخت امن

سعی کرده‌ايم تمامی جوانب يک پرداخت ايمن را در نظر بگيريم. از اين رو همه‌ اطلاعاتی که در زمان پرداخت وارد می کنيد، در درگاه بانکی وارد می شوند و به هيچ‌ عنوان در سايت ما ثبت يا ذخيره نخواهند شد و صرفا از طريق درگاه بانکی مورد استفاده و قابل پيگيری خواهند بود.

پرداخت مسقیم

در موارد زیر می توانید از این فرم استفاده نمایید:

1- در صورتی که سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نموده اید و از مبلغ آن اطلاع دارید اقدام به پرداخت نمایید .

2- در صورتی که هنگام ثبت سفارش اینترنتی موفق به اتصال به بانک نشده اید هم می توانید از این فرم استفاده نمایید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که سفارشات از طریق قسمت فروشگاه و بعد از انتخاب محصول و  پرداخت وجه سفارش انجام می شود و این قسمت مربوط به واریزی های مربوط به خرید تلفنی است.

توجه: در قسمت توضیحات نام کالا تعداد سفارش، آدرس و شماره تماس خود را وارد نمایید.

ثبت نظر در سايت

ثبت نظر در صفحه محصولات و خدمات موجود در هر زمان امکان‌پذير است. نظر پس از ثبت آن، مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر شامل موارد زير باشد تاييد نخواهند شد: استفاده از الفاظ رکيک، هر نوع محتوای متناقض عرف جامعه، نقض قوانين جمهوری اسلامی ايران، توهين به مقدسات، مقامات، اشخاص و قوميت‌ها، هرگونه تبليغات درج لينک و آدرس سايت‌های ديگر، تشويق ديگران به نظردادن، درج شماره تلفن، ايميل و اطلاعات تماس به عنوان نظر درج نام کاربری افراد در سايت‌های مختلف مانند آیدی تلگرام و … درخواست و دعوت به چت، درخواست فيلتر‌شکن و وی پی ان و درج نظرات غير‌ مرتبط با فروشگاه.

تغييرات قوانين

مطالب ذکر شده در اين سند دائمی نيستند و ممکن است با تغيير در سياست‌های ما ، دستخوش تغيير و تجديد نظر شوند، از اين رو تمامی کاربران برای اطلاع از آخرين تغييرات به اين سند بايد مراجعه فرمايند.

اطلاعات تماس

مهدی مهاجرانی
مدیر فروش

09380070011

پرشین پت لند

با خيال آسوده لذت خريد اينترنتی را تجربه کنيد.

درخواست خرید همکار

  • کاربران عزیز به منظور خرید عمده محصولات علاوه بر تکمیل لیست فوق می توانید با شماره 09380070011 تماس حاصل نمایید.

نظرات و شکایات